مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-12اجتماعي

رادیو اربعین| فرمانده نیروی انتظامی کشور: موج بازگشت زائران از عراق شروع شده است


موج بازگشت زائران از عراق شروع شده است و طبق آمار تاکنون 750 هزار نفر از زائران به کشور بازگشته اند و در حال حاضر در برخی از مرزها میزان بازگشت زائران به کشور بیشتر از تعداد خروجی آنها برای سفر به عراق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار در ارتباط با آخرین وضعیت مرزهای کشور گفت: وضعیت مرزها به سمت عادی شدن می رود و الحمدلله آن ازدحامی که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم را نداریم و طرف عراقی نیز اکنون آمادگی بیشتری برای پذیرش زائران دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در رابطه با وضعیت تردد مرزهای مختلف کشور برای عزیمت به کشور عراق افزود: به تمام کسانی که در مرزها و در پایانه های مرزی هستند و یا در نواحی عقب تر از مرزها هستند به مرور اجازه تردد می دهیم و آنها را راهی عراق می کنیم.

امروز از مرز خسروی بازدید کردم و روند تردد زوار در مرز خوب بود.

اکنون نیز در مرز مهران هستم، زائران در حال حرکت هستند و آن دسته از زائرانی را که به سمت مرزها آمده اند را باز نمی گردانیم و تا مقداری که عراق آمادگی داشته باشد این زمینه را فراهم می کنیم که زوار تردد داشته باشند و به عراق بروند.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده است، بیان کرد: موج بازگشت زائران از عراق شروع شده است و طبق آمار تاکنون 750 هزار نفر از زائران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو اربعین| فرمانده نیروی انتظامی کشور: موج بازگشت زائران از عراق شروع شده است

رادیو اربعین| فرمانده نیروی انتظامی کشور: موج بازگشت زائران از عراق شروع شده است